Učit se být učitelem
221 Kč
Odesíláme do 3 až 5 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“.
Autor: | Martin Strouhal |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024634654 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 172 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Eskymo Welzl. Svoboda pod bodem mrazu
Martin Strouhal
-
Barokní architektura v Čechách
Petr Macek
-
Hudební psychologie pro učitele
František Sedlák
-
Teorie obrazu
Mitchell John Thomas, William
-
Bubáci pro všední den
Karel Michal
-
Everyday Spooks
Karel Michal
-
Newton: Kosmos, Bios, Logos
Irena Štěpánová
-
Pavel Dias
Filip Láb
-
Horizonty umění
Petr Wittlich
-
Hory a moře mezi „námi“
Martina Power
-
Roky a vteřiny
Jiří Ployhar
-
Saturnin
Zdeněk Antonín Jirotka
-
Praha barokní
Vít Vlnas
-
Pravěké umění
Václav Soukup
-
Změny nálad při tréninku v hypoxii
Pernica Jan, Harsa Pavel, Suchý Jiří,
-
Tělesná výchova a sport v politickém ...
Marek Waic