Cache
589 Kč
Odesíláme do 1 až 2 týdnů
Sleva až 70% u třetiny knih
U příležitosti skupinové výstavy MEZIPAMĚŤ vydala Galerie Rudolfinum katalog zahrnující text kurátora výstavy, historika umění Petra Vaňouse (včetně anglického překladu) a také obsáhlou obrazovou část s reprodukcemi děl vystavujících umělců a instalačními fotografiemi z výstavy.
Publikace zahrnuje text kurátora výstavy, historika umění Petra Vaňouse (včetně anglického překladu) a také obsáhlou obrazovou část s reprodukcemi děl vystavujících umělců a instalačními fotografiemi z výstavy. Mezinárodní česko-německý projekt Mezipaměť představuje díla Daniela Hanzlíka (CZ), Eberharda Havekosta (DE), Adély Matasové (CZ), Pavla Mrkuse (CZ) a Franka Nitscheho (DE). Zkoumá vzájemnou prostupnost tradičních (obraz, kresba) a nových médií (projekce, video, audiovizuální instalace), které se výrazově přibližují, neboť tím, že sdílejí určité společenské podmínky a myšlenkové principy, generují zároveň příbuznou auru výpovědi. Zpravidla se jedná o analogický pohyb forem – statických či dynamických, které na jednu stranu modelově referují o „stavu věcí“ prostřednictvím digitálních nástrojů (Pavel Mrkus), na straně druhé vrací tradičním výrazovým prostředkům, jakými je např. obraz, nové impulzy a odlišné způsoby „formátování“ (Daniel Hanzlík). Lidský zkušenostní potenciál se rozšiřuje o nové, čistě vizuální strategie (Eberhard Havekost, Frank Nitsche) nebo emocionálně silné audiovizuální a fotografické explikace (Adéla Matasová).
Publikace zahrnuje text kurátora výstavy, historika umění Petra Vaňouse (včetně anglického překladu) a také obsáhlou obrazovou část s reprodukcemi děl vystavujících umělců a instalačními fotografiemi z výstavy. Mezinárodní česko-německý projekt Mezipaměť představuje díla Daniela Hanzlíka (CZ), Eberharda Havekosta (DE), Adély Matasové (CZ), Pavla Mrkuse (CZ) a Franka Nitscheho (DE). Zkoumá vzájemnou prostupnost tradičních (obraz, kresba) a nových médií (projekce, video, audiovizuální instalace), které se výrazově přibližují, neboť tím, že sdílejí určité společenské podmínky a myšlenkové principy, generují zároveň příbuznou auru výpovědi. Zpravidla se jedná o analogický pohyb forem – statických či dynamických, které na jednu stranu modelově referují o „stavu věcí“ prostřednictvím digitálních nástrojů (Pavel Mrkus), na straně druhé vrací tradičním výrazovým prostředkům, jakými je např. obraz, nové impulzy a odlišné způsoby „formátování“ (Daniel Hanzlík). Lidský zkušenostní potenciál se rozšiřuje o nové, čistě vizuální strategie (Eberhard Havekost, Frank Nitsche) nebo emocionálně silné audiovizuální a fotografické explikace (Adéla Matasová).
Autor: | Petr Vaňous |
Nakladatel: | Halda Jiří |
ISBN: | 978-80-86443-50-8 |
Rok vydání: | 2021 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná bez přebalu |
Počet stran: | 128 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Postkonceptuální antikoncepce
Petr Vaňous
-
Sešity
Petr Vaňous
-
Inverzní romantika
Petr Vaňous
-
Jiří Šigut: Práce/Works 1985-2018
Petr Vaňous
-
Remains
Petr Vaňous
-
Silvia Krivošíková
Petr Vaňous
-
Rezonance
Petr Vaňous
-
Martin Gerboc - Un Saison en Enfer
Petr Vaňous
-
Mechanismy imaginace
Petr Vaňous
-
Dámský gambit
Tevis Walter
-
Babišistán
Jan Pergler
-
Ve jménu Metody
Juli Zeh
-
Metafyzika války
Julius Evola
-
Děj se co děj, nemáte se čeho bát
Dana Němcová
-
Naše kuchařka
-
Extraterrestrial
Loeb, Avi