Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 26.11
PPL Úterý 26.11
Osobní odběr Středa 27.11
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Když běžné postupy selhávají

Když běžné postupy selhávají
21 %

150  Kč 190 Kč

Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu

Sleva až 70% u třetiny knih
„Co máme dělat, když nás bije?“ „Kdyby tady nebyl, všem by se ulevilo!“ „Sahá na mě, mám si to nechat líbit?“ „Je nás málo, jak se jim máme věnovat individuálně?“ „Kdyby měl někoho jenom pro sebe, tak by to s ním šlo, ale takhle to nejde!“ „Nechce jíst!“ „Jí až moc!“ „Štvou mě kolegové, kdyby mu to nedovolili, tak je v pohodě!“ „Štvou mě kolegyně, kdyby mu to dovolily, tak je v pohodě!“ „Za všechno můžou rodiče, nenastavili mu pořádný hranice!“ Podobné otázky a stížnosti můžeme často slyšet od pracovníků v sociálních službách, kteří mají na starost klienty se souběhem mentálního handicapu a těžšího problémového chování.
V České republice prozatím chybí ucelený model sociálních služeb pro lidi s takovýmto typem handicapu, kteří potřebují vyšší míru podpory. Publikace toto téma otevírá, nemá však ambici představit ucelený model práce s lidmi s chováním náročným na péči. Zabývá se hlavně otázkou systémového rozpoznání klienta s vyšší mírou podpory a metodikou práce s lidmi s těžším problémovým chováním pro pečující personál. Autor vychází z osobních zkušeností s klienty a ze supervizí v různých zařízeních. Na konkrétních příkladech ukazuje, jak lze o klientech uvažovat a co s nimi dělat.
Autor:
Nakladatel: Pasparta
ISBN: 9788088429050
Rok vydání: 2021
Jazyk : Čeština
Vazba: Měkká
Počet stran: 54
Mohlo by se vám také líbit..