Marketing školy
158 Kč 169 Kč
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití technologií v marketingu, tj. zde tím zejména myslíme www stránky škol a komunikaci prostřednictvím sociálních médií. Přidány jsou i náměty pro realizaci průzkumu potřeb a přání veřejnosti ve vztahu ke škole a pro případný vznik marketingového týmu školy. Mezi klasická témata patří strategické plánování, utváření kultury a image školy. Učebnice má didaktickou úpravu a odkazuje na náměty z praxe našich škol i ze zahraničí.
\nAutor: | Ludvík Eger |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
ISBN: | 9788026110446 |
Rok vydání: | 2022 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Měkká |
Počet stran: | 216 |
-
ProCit o autismu
Kolektiv Autorů
-
Letecké nehody
Kolektiv Autorů
-
Německá říše zasahuje: úřady, spolky,...
Miroslav Breitfelder
-
Elektronizace výuky práva
Michal Šejvl
-
Kolejová vozidla III
Petr Heller
-
Utváření české národní identity do 19...
Martina Spěváčková
-
Zvířata v Hebrejské bibli a v židovsk...
Tydlitátová Věra
-
Vademecum of International Investment...
Tomas Mach
-
Innovation and Injury Prevention in T...
Václav Beránek