Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 25.12, 26.12, 01.01 )
Česká pošta Úterý 31.12
PPL Úterý 31.12
Osobní odběr Čtvrtek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Ogilvy on Advertising in the Digital Age

 Ogilvy on Advertising in the Digital Age

1645  Kč

Expedice za 2 až 3 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
Ogilvy wrote his book before the Digital Revolution, and in this sequel, Miles Young brings the same erudite scrutiny to advertising in the digital age as he examines the challenges that agencies and their clients have faced with the arrival of digital.
Autor:
Nakladatel: Welbeck Publishing Group
ISBN: 9781847960870
Rok vydání: 2017
Jazyk : Angličtina
Vazba: Hardback
Počet stran: 288
Mohlo by se vám také líbit..