Management a marketing sportu
28
%
194 Kč 269 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorňuje na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.
Autor: | Eva Čáslavová |
Nakladatel: | Nakladatelství Olympia, a.s. |
ISBN: | 978-80-7376-150-9 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 228 |
Zařazení: | monografie • marketing • sportovní management |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Management a marketing sportu 21. sto...
Eva Čáslavová
-
Větrné mlýny
Iva Hoňková
-
Itálie
Josef Škvor
-
Dvojhlas
Lubomír Rys
-
Soukromá válka
Barbara Cleverly
-
Slasti a strasti
Ivan Brož
-
Dáma
Václav Marek
-
Minimum proti stresu
Jan Cimický
-
Minimum chovatele
Petr Skalka
-
Jsem Baťa, dokážu to!
Jozef Banáš
-
Šluknovsko
Taťána Březinová; Milan Holenda
-
Polévky
Alexandr Žurman
-
Zločiny na zámku Jezreel
Dornford Yates
-
Bulharsko
Jiří Martínek
-
Rodné domy
Jiří Martínek
-
Tajemství dámské šatny
Olga Walló