Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu
26
%
328 Kč 440 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
Autor: | Vladimír Šefčík |
Nakladatel: | Ing. Václav HELÁN - 2 THETA |
ISBN: | 978-80-86380-84-1 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Gastronomie
Miroslav Fišera
-
Prietokové elektroanalytické metody v...
Ernest Beinrohr
-
VZORKOVÁNÍ III
Richard Koplík; Šárka Poláková; Ivo Šrámek
-
Grantové financování
Jiří G.K. Ševčík
-
Úvod do ekonomie a řízení laboratoří,...
Jiří G.K. Ševčík
-
VZORKOVÁNÍ II
Bohumil Kotlík; Jan Langhans; Pavel Bernáth
-
Reaktivní kyslíkové radikály, přírodn...
Pavel Stratil; Vlastimil Kubáň
-
Žít se může, plout se musí
Václav Helán
-
Analytická chémia z pohľadu reišenia ...
Michal Hutta