Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 03.12
PPL Úterý 03.12
Osobní odběr Středa 04.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Problém médií

Problém médií
25 %

181  Kč 239 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické postupy, které takový systém vytvářejí? To jsou klíčové otázky protínající texty Roberta McChesneye, mediálního analytika a profesora kadedry komunikace Illinoiské univerzity. Problém médií zahrnuje dva eseje z knihy "The Political Economy of Media" (New York 2008): "Problém médií" a "Jak smýšlet o médiích". McChesney v nich zkoumá témata politické ekonomie médií, mezi něž patří např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, porozumění propagandě (vládní i komerční), souvislosti mezi komerčními médii a depolitizací společnosti, zvláštní role inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu, vztah médií ke globálnímu a současnému kapitalismu, vliv komercializace na kulturu, veřejnoprávní vysílání atd. Autorovy argumenty jsou podloženy dlouholetým detailním výzkumem. Přináší hutnou kritiku probíhajícího procesu degradace žurnalistiky. "Probém médií" je nezbytným úvodem pro všechny, kteří chtějí rozumět médiím dnešního světa.
Autor:
Nakladatel: Mgr. Roman Schmidt, Ph.D, Nakladatelství
ISBN: 978-80-902831-2-1
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran: 140
Zařazení: monografie demokracie žurnalistika masmédia objektivita
Mohlo by se vám také líbit..