Znát a učit elementární matematiku - Jak učitelé v Číně a ve Spojených státech rozumí základní matematice
264 Kč 365 Kč
Od začátku 20. století probíhají v mnoha zemích debaty o tom, co a jak učit v elementární matematice. Běžně se má za to, že elementární matematika je jednoduchá, všem srozumitelná a učit ji je snadné. Autorka dokládá, že učit ji dobře snadné není. Na základě rozhovorů s čínskými a americkými učiteli rozebírá příklady dobrých a špatných postupů ve výuce, odhaluje systémové nedostatky v přípravě učitelů a navrhuje konkrétní kroky ke zlepšení. Dochází k jasným závěrům: učitel musí důkladně rozumět obsahu vyučovaného předmětu; má-li se zlepšit vzdělávání žáků v matematice, musí mít jejich učitelé lepší znalosti školské matematiky a dobré podmínky pro přípravu a celoživotní vzdělávání. Kniha je určena všem, komu záleží na zlepšení výuky matematiky: učitelům, vysokoškolským pedagogům, studentům, rodičům a politikům.
Autor: | Liping, Tu |
Nakladatel: | Academia |
ISBN: | 978-80-200-3219-5 |
Rok vydání: | 2021 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Knihy - paperback |
Počet stran: | 284 |
-
Evropa na rozcestí
Komárek Stanislav
-
Plazi - Fauna ČR
Moravec Jiří
-
Dolní Věstonice - Pavlov
Svoboda Jiří A.
-
Muž jako evoluční inovace
Stanislav Komárek
-
Šíp do nebe
Koestler, Arthur
-
Život a dílo Vladimíra Tardyho
Plháková Alena, Pechová Olga,
-
Tranzitivní ekonomiky
M. R. Myant
-
Česká činohra 19. a začátku 20. století
Šormová Eva
-
Akademický atlas českých dějin
Semotanová Eva
-
Konečná stanice Islámský stát? - Selh...
Hermann Rainer
-
Stručné dějiny biologie
Stanislav Komárek
-
Praporu věren i ve ztraceném boji
Martina Šmejkalová
-
Dějiny české sociologie
R. Zdeněk Nešpor
-
Profesor Čeněk Strouhal - Zakladatel ...
Strouhal Eugen
-
Narativ jako virtuální realita
Ryanová Marie Laure
-
Až k hořkému konci
Jitka Ludvová