Vyzvánění
24
%
266 Kč 349 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Méně než třicet let Nokii stačilo, aby se stala hlavní silou v mobilní revoluci. Z finského výrobce mobilních telefonů se postupně stala jedna z nejuznávanějších a nejhodnotnějších světových firem, které však záhy zažila strmý pád, který skončil prodejem značky americkému Microsoftu. Tato kniha pojednává o této klikaté cestě a snaží se zanalyzovat příčiny úspěchu i náhlého úpadku slavné Nokie.
Autoři popisují a analyzují různá období fungování této společnosti, přičemž těží mimo jiné i z rozhovorů s bývalými vysokými manažery, kteří se podíleli na každodenním chodu firmy. Kniha se zabývá strategickými a organizačními rozhodnutími šéfu Nokie, jejich chováním a interakcí s nejbližším profesním okolím i samotnými zaměstnanci. Díky tomu dostane čtenář odpověď na otázky, které si v době, kdy Nokii koupil Microsoft, jistě mnozí kladli. Proč došlo ke zhroucení úspěšné firmy? Dalo se vyhnout chybám, které její šéfové udělali? Stála za úpadkem firmy prostá skutečnost, že Nokia se nezvládla adaptovat na rychle se měnící svět technologií?
Autor: | Yves Doz |
Nakladatel: | Omega |
ISBN: | 978-80-7585-011-9 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Vázaný |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Mléko a med
Kaur Rupi
-
Blackout
Marc Elsberg
-
Mořeplavec
Diana Gabaldon
-
Jóga pro začátečníky
Martin Cory
-
Pět neděl v balóně
Verne Jules
-
Cesta do středu Země
Verne Jules
-
Cesta kolem světa za 80 dní
Verne Jules
-
Bubny podzimu
Diana Gabaldon
-
Na kometě
Verne Jules
-
Tajemný hrad v Karpatech
Verne Jules
-
Patnáctiletý kapitán
Verne Jules
-
Poslední dívka
Initiative Queer Nations
-
Maminčin mazánek
Sarah Flint
-
Snaž se nedýchat
Holly Seddon
-
Práskač
Fjell, Jan-Erik
-
Astrologie pro každého
Boland, Yasmin