Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) 2003-2005
11
%
177 Kč 199 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka
(AUČCJ) je prvním reprezentativním materiálem tohoto sdružení.
Obsahuje příspěvky, z nichž většina zazněla na pravidelných
setkáních asociace v letech 2004–2005. Tematické rozpětí příspěvků
velmi dobře znázorňuje šíři problematiky, jíž se asociace zabývá.
Příspěvky nejsou věnovány pouze samotné výuce češtiny jako cizího
jazyka, resp. češtiny pro cizince, ale také sociokulturním
aspektům, které s výukou češtiny jako cizího jazyka přímo
souvisejí, ukázkovým hodinám, pracovním seminářům a vystoupením
členů, kteří se zabývali konkrétními didakticko-metodickými
otázkami.V neposlední řadě může být, zvláště pro začínající
učitele, cenná bibliografie, která některé texty doprovází.
Sborník je podle obsahového zaměření rozdělen do 5 oddílů.
První část je spíše teoretická, druhá a třetí se zabývá
sociokulturními aspekty výuky češtiny jako cizího jazyka, jednak u
studentů se slovanským mateřským či výchozím jazykem a jednak
seznamuje s obtížnostmi výuky u studentů z Asie. Čtvrtý oddíl
přináší praktické ukázky věnované práci s textem, cvičením,
poslechu a celkovému didakticko-metodickému přístupu. Pátý oddíl
podává informace o problematice výuky dětí imigrantů. Sborník
uzavírá příspěvek pojednávající o vytvoření prvního manuálu češtiny
pro cizince bez znalosti latinky.
Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka
(AUČCJ) je prvním reprezentativním materiálem tohoto sdružení.
Obsahuje příspěvky, z nichž většina zazněla na pravidelných
setkáních asociace v letech 2004–2005. Tematické rozpětí příspěvků
velmi dobře znázorňuje šíři problematiky, jíž se asociace zabývá.
Příspěvky nejsou věnovány pouze samotné výuce češtiny jako cizího
jazyka, resp. češtiny pro cizince, ale také sociokulturním
aspektům, které s výukou češtiny jako cizího jazyka přímo
souvisejí, ukázkovým hodinám, pracovním seminářům a vystoupením
členů, kteří se zabývali konkrétními didakticko-metodickými
otázkami.V neposlední řadě může být, zvláště pro začínající
učitele, cenná bibliografie, která některé texty doprovází.
Sborník je podle obsahového zaměření rozdělen do 5 oddílů.
První část je spíše teoretická, druhá a třetí se zabývá
sociokulturními aspekty výuky češtiny jako cizího jazyka, jednak u
studentů se slovanským mateřským či výchozím jazykem a jednak
seznamuje s obtížnostmi výuky u studentů z Asie. Čtvrtý oddíl
přináší praktické ukázky věnované práci s textem, cvičením,
poslechu a celkovému didakticko-metodickému přístupu. Pátý oddíl
podává informace o problematice výuky dětí imigrantů. Sborník
uzavírá příspěvek pojednávající o vytvoření prvního manuálu češtiny
pro cizince bez znalosti latinky.
Nakladatel: | Filip Tomáš - Akropolis |
ISBN: | 80-86903-15-x |
Rok vydání: | 2005 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 208 |
Zařazení: | čeština • sborníky • jazyková výuka |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Project Fourth Edition 2 Pracovní seš...
Hutchinson, T.; Hardy-Gould, J.; Trnová, M.
-
Testy 2018 z českého jazyka pro žáky ...
-
Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. ...
Michaela Kaslová
-
Raduga po novomu 1
-
Raduga po-novomu 2 - pracovní sešit
-
Matematikou krok za krokem k přijímac...
Petr Husar
-
Raduga po novomu 1
-
Český jazyk
Jiří Melichar
-
Svět okolo nás, Prvouka pro 2. ročník ZŠ
Hana Rezutková; Marie Tichá
-
Cvičení z pravopisu pro větší školáky
Vlastimil Styblík
-
Matematikou krok za krokem k přijímac...
Petr Husar
-
Přehledy českého jazyka 3.-5. ročník ...
Lenka Bradáčová
-
Česky krok za krokem 2 - Pracovní seš...
Malá Zdena
-
Česky krok za krokem 2 - Pracovní seš...
Malá Zdena
-
Dějiny československého komiksu 20. s...
Michal Jareš
-
Osvětimská knihovnice
Antonio G. Iturbe