Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 26.11
PPL Úterý 26.11
Osobní odběr Středa 27.11
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) 2003-2005

Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) 2003-2005
11 %

177  Kč 199 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) je prvním reprezentativním materiálem tohoto sdružení. Obsahuje příspěvky, z nichž většina zazněla na pravidelných setkáních asociace v letech 2004–2005. Tematické rozpětí příspěvků velmi dobře znázorňuje šíři problematiky, jíž se asociace zabývá. Příspěvky nejsou věnovány pouze samotné výuce češtiny jako cizího jazyka, resp. češtiny pro cizince, ale také sociokulturním aspektům, které s výukou češtiny jako cizího jazyka přímo souvisejí, ukázkovým hodinám, pracovním seminářům a vystoupením členů, kteří se zabývali konkrétními didakticko-metodickými otázkami.V neposlední řadě může být, zvláště pro začínající učitele, cenná bibliografie, která některé texty doprovází. Sborník je podle obsahového zaměření rozdělen do 5 oddílů. První část je spíše teoretická, druhá a třetí se zabývá sociokulturními aspekty výuky češtiny jako cizího jazyka, jednak u studentů se slovanským mateřským či výchozím jazykem a jednak seznamuje s obtížnostmi výuky u studentů z Asie. Čtvrtý oddíl přináší praktické ukázky věnované práci s textem, cvičením, poslechu a celkovému didakticko-metodickému přístupu. Pátý oddíl podává informace o problematice výuky dětí imigrantů. Sborník uzavírá příspěvek pojednávající o vytvoření prvního manuálu češtiny pro cizince bez znalosti latinky. Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) je prvním reprezentativním materiálem tohoto sdružení. Obsahuje příspěvky, z nichž většina zazněla na pravidelných setkáních asociace v letech 2004–2005. Tematické rozpětí příspěvků velmi dobře znázorňuje šíři problematiky, jíž se asociace zabývá. Příspěvky nejsou věnovány pouze samotné výuce češtiny jako cizího jazyka, resp. češtiny pro cizince, ale také sociokulturním aspektům, které s výukou češtiny jako cizího jazyka přímo souvisejí, ukázkovým hodinám, pracovním seminářům a vystoupením členů, kteří se zabývali konkrétními didakticko-metodickými otázkami.V neposlední řadě může být, zvláště pro začínající učitele, cenná bibliografie, která některé texty doprovází. Sborník je podle obsahového zaměření rozdělen do 5 oddílů. První část je spíše teoretická, druhá a třetí se zabývá sociokulturními aspekty výuky češtiny jako cizího jazyka, jednak u studentů se slovanským mateřským či výchozím jazykem a jednak seznamuje s obtížnostmi výuky u studentů z Asie. Čtvrtý oddíl přináší praktické ukázky věnované práci s textem, cvičením, poslechu a celkovému didakticko-metodickému přístupu. Pátý oddíl podává informace o problematice výuky dětí imigrantů. Sborník uzavírá příspěvek pojednávající o vytvoření prvního manuálu češtiny pro cizince bez znalosti latinky.
Nakladatel: Filip Tomáš - Akropolis
ISBN: 80-86903-15-x
Rok vydání: 2005
Jazyk : Čeština
Počet stran: 208
Zařazení: čeština sborníky jazyková výuka
Mohlo by se vám také líbit..