Profesionální telefonování
10
%
276 Kč 308 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami).
Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních oddělení či zákaznického servisu.
Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např. koronavirové pandemie).
V 57 kapitolách najdete rozbor a popis dovedností a postupů pro úspěšné telefonování. Postupně se seznámíte s tím, jak se připravit a začít aktivně telefonovat. Jak domlouvat termíny schůzek nebo prezentací. Jak umět komunikovat s různými typy lidí. Jak po telefonu sdělit obchodní nabídku i jak zvládat námitky a další dovednosti.
Oproti prvnímu vydání přibylo porovnání, co je vhodné řešit osobní, telefonickou nebo e-mailovou komunikací. Druhé vydání je však zejména rozšířené o kapitoly, které se zaměřují na aktivní obchodní telefonování v časech krize. Popisuje, jak provést průzkumný telefonát a jak na něj navázat cíleným aktivním voláním s konkrétní nabídkou.
Kniha poslouží nováčkům jako dobrý návod k tomu, aby se do telefonování rychle pustili a dosáhli očekávaných výsledků. Pokročilým a zkušeným obchodníkům přinese tipy a nápady, jak postupovat v některých specifických situacích - každý se může v něčem zlepšit.
Knihu má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole.
Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních oddělení či zákaznického servisu.
Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např. koronavirové pandemie).
V 57 kapitolách najdete rozbor a popis dovedností a postupů pro úspěšné telefonování. Postupně se seznámíte s tím, jak se připravit a začít aktivně telefonovat. Jak domlouvat termíny schůzek nebo prezentací. Jak umět komunikovat s různými typy lidí. Jak po telefonu sdělit obchodní nabídku i jak zvládat námitky a další dovednosti.
Oproti prvnímu vydání přibylo porovnání, co je vhodné řešit osobní, telefonickou nebo e-mailovou komunikací. Druhé vydání je však zejména rozšířené o kapitoly, které se zaměřují na aktivní obchodní telefonování v časech krize. Popisuje, jak provést průzkumný telefonát a jak na něj navázat cíleným aktivním voláním s konkrétní nabídkou.
Kniha poslouží nováčkům jako dobrý návod k tomu, aby se do telefonování rychle pustili a dosáhli očekávaných výsledků. Pokročilým a zkušeným obchodníkům přinese tipy a nápady, jak postupovat v některých specifických situacích - každý se může v něčem zlepšit.
Knihu má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole.
| Autor: | Dušan Jílek |
| Nakladatel: | Powerprint |
| ISBN: | 9788075683755 |
| Rok vydání: | 2021 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | kroužková |
| Počet stran: | 146 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Manažer jako druhé řemeslo
Dušan Jílek
-
Vesnický závod
Full.of & Leckdo
-
Porcelánová panenka
Helena Štochová
-
Síla zhroucené duše
Lucie Krejcárková
-
Přenosná skutečnost
Tomáš Kopřiva
-
Srdcem v kuchyni
Bezlepková Margottka
-
Anička
Vlasta Jakoubková
-
Příběhy z deníku režiséra
Petr Kaňka
-
Obraz času
Tomáš Kopřiva
-
Gli incredibili racconti
Helena Štochlová
-
Válka o přežití lidské rasy
Kühn, David
-
Vzdálený vzkaz
Petra Stýblová
-
Tajemství opuštěné věže a další pohádky
Tomáš Neděla
-
Územní plán
Ivan Nosek
-
Hádula
Jan Maruna
-
Terapie Inkoustem
Lenka Haliřová
