Media Relations není manipulace
26
%
160 Kč 215 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Sílu a dosah vlivu médií si mnozí uvědomují, ale těžší je už porozumět jejich práci a komunikovat s jejich zástupci tak, aby to příznivě formovalo image firmy či jednotlivce. V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations. Je zde představeno nejen pros tředí českých novinářů, ale také práce tiskových mluvčí, PR pracovníků firem a komunikačních agentur. Tím nejdůležitějším pak jistě bude popis nástrojů vhodných pro komunikaci s novináři, kdy a jak je používat a na příkladech z praxe bude vysvět leno, v jakých situacích se mohou dělat chyby a co může správný nebo naopak špatný krok v komunikaci firmě způsobit
Autor: | Girgašová, Jana; Věrčák, Vladimír |
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 8086119432---- |
Rok vydání: | 2004 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 136 |
Zařazení: | studie • masmédia • public relations |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Základy finančního účetnictví
Sedláček, Jaroslav
-
Anglicko-český a česko-anglický slovn...
Bočánková, Milena; Kalina, Miroslav
-
Economy in English
-
E-commerce
-
Příručka úspěšného obchodování na kom...
-
Deutsch an der Uni
-
Moderní učebnice němčiny - Pracovní s...
Höppnerová, Věra
-
Finanční ekonometrie
-
Begleiter durch die deutsche Grammatik
-
Krizový management podniku pro 21. st...
-
Finanční modely
Zdeněk Zmeškal
-
Aktivní německá konverzace
Höppnerová, Věra
-
Pojištění a pojišťovnictví
Ducháčková, Eva
-
Principy pojištění a pojišťovnictví
Ducháčková, Eva
-
Poradenství
Pavel Blecharz
-
Moderní učebnice němčiny
Věra Höppnerová