Mediální integrace národa v době globalizace
16
%
167 Kč 200 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha se věnuje úloze masových médií v procesech národní integrace a konstrukce národní identity. V první části práce se autor soustředí na prezentaci vybraných mechanismů národně integračníhi působení masových médií, z nichž některé dále empiricky zkoumá v rámci případové studie českého televizního zpravodajství. Druhá část knihy se zaměřuje především na analýzu diskurzu mediálního imperialismu jako specifického typu přístupu k otázce globalizace. S pomocí řady teoretických prací i empirických údajů z různých částí světa se autor pokouší odhalit neadekvátnost tohoto paradigmatu, přehlížejícího dynamiku globálního mediálního trhu v posledních desetiletích, ale také očividnou „rezistenci“ publika vůči importovanýcm produktům a tendenci preferovat spíše lokální/národní mediální obsahy.
Autor: | Václav Štětka |
Nakladatel: | Masarykova Univerzita |
ISBN: | 978-80-210-4376-3 |
Rok vydání: | 2007 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 200 |
Zařazení: | studie • globalizace • národní identita • masmédia • nacionalismus |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Genetika populací
-
Alternative Oil Supply Infrastructure...
Vlček, Tomáš
-
Stochistické modelování jednorozměrný...
-
Pracoviště jako prostor k učení
Petr Novotný
-
Angloamerická recepce Ingardenova poj...
Řehulková, Hana
-
Filosofie informace - metateoretická ...
Stodola, Jiří
-
Po divné krajině: charakteristika a v...
Dědinová, Tereza
-
Když se školy učí
Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Lazarová, Bohumíra; Novotný, Petr; Sedláček, Martin
-
Tři archetypy evropské sociální politiky
-
Proměna kultury školy v pedagogických...
Lenka Hloušková
-
Mladí a nevšední
Jan Šerek
-
Studie ze školní pedagogiky
Horká, Hana
-
La imagen del gitano en la lexicograf...
Ivo Buzek
-
Indoevropská fonologie a morfologie :...
Dočkalová, Lenka
-
12 trendů v české softwarové ekonomice
Černý, Michal
-
Ekonomie náboženství a náboženství v ...
Minárik Pavol