Masová média
22
%
436 Kč 559 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.
Autor: | Jan Jirák |
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 978-80-7367-466-3 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 416 |
Zařazení: | monografie • masmédia |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Kapitoly z dějin českého myšlení o mé...
Jan Jirák
-
Člověk a jeho symboly
Carl Gustav Jung
-
Psychologie Atkinsonové a Hilgarda
S. Noel-Hoeksema; L. B. Frederickson; W. A. Wagenaar
-
Červená kniha Čtenářská edice
Carl Gustav Jung; Sonu Shamdasani; John Peck
-
Současná psychopatologie pro pomáhají...
-
Rok s krtkem
Miroslava Sloupová
-
Čeho před smrti nejvíce litujeme
Bronnie Ware
-
Není hláska jako hláska
Kateřina Slezáková
-
Malý tyran
Jirina Prekop
-
Vývojová psychologie ...
Kateřina Thorová
-
Příběhy z měsíční houpačky
Else Müller
-
Exotem na této zemi
Ladislav Heryán
-
Stopařem na této zemi
Ladislav Heryán
-
Mluv se mnou
Kateřina Slezáková
-
Logopedické hádanky
Jana Havlíčková
-
Malý princ v nás
Mathias Jung